It feels good to be 13

Ne men tjänare!
 
Dagen har vart jätte bra.
Det började med att mamma, pappa och Theo kom in och sjöng för mig och Filippa.
Fick frukost på sängen och finfina paket. Något som jag speciellt hade önskat mig var boken Bloodlines och ett makro objektiv till min kamera, vilket jag också fick! :D Tack mammi och pappi!!
 
Helgen har också vart bra.. vi hade fyra kalas för klasskompisar (jag och Filippa går inte i samma klass), kompisar och släkten. Igår var jag också på Frölunda Torg och påbörjade min bakning av en prinsesstårta. (Det sista var så klart hemma!)
 
Nu ska jag - när Filippa kommer hem - baka klart tårtan och göra alla mina läxor som jag i och för sig skulle kunna göra nu.
 
Ett litet tips medans jag ändå skriver: NI MÅSTE BARA LÄSA BOKSERIEN VAMPIRE ACADEMY OCH FORTSÄTTNINGEN PÅ DEN ÄVEN OM DE BÖCKERNA INTE FINNS PÅ SVENSKA (BLOODLINES, THE GOLDEN LILLY OCH THE INDIGO SPELL) fast den sista boken the indigo spell finns bara att beställa från USA.
 
 
 
 
 
Lite av det jag fick i present.. bara ÄLSKAR min Leonardo DiCaprio affisch!♥
 
//Kajsa♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback