Ny diet!

Hej, hej!
Jag hade bara tänkt att presentera min nya diet som jag ska börja med.
 
Det var nämligen så att jag i tisdags var på Frölunda Torg med min kompis. Och när vi var där så gick vi in på Godishavet, för jag hade läst att det hade kommit ett One Direction-godis till Sverige och vi var bara tvungna att kolla. När vi kommer in i affären så ser vi flera lådor med MASSA godis. Och det var inte vilket godis som hellst, det var One Direction Love Hearts!! (som ni säkert förstod..) Så vi började att skrika (lite tyst) och kasstade oss över godiset för att fotografera...
Det bästa var att en påse bara kostade 29kr! Så billigt!! Vi köpte en påse var och när vi kom hem plockade jag genast fram kameran för här skulle det fotas!! ;)
 
 
 
 
 
I alla fall så tänker jag gå ut en lite stund nu och fotografer, och sen blir det lyx mellanmål när jag kommer in. ;)
 
Ha det bra!
 
//Kajsa♥
 
 

Kommentarer
Emilia säger:

Det var jätte gott! :D ♥

Svar: Jaaaaa!!!<3 <3 <3
Kajsa

2013-05-25 | 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback