Helgen.

Hej! Ledsen att jag inte har skrivit något på ett tag... Är ganska upptagen nu...
 
Jag tänkte i alla fall berätta lite om helgen då jag var på fotbollsläger i Danmark.
Vi bodde på ett vandrarhem i Hirtshals. Det var jättefint + att det låg en strand precis mitt emot.
Vi hade fem roliga träningar och spelade en match mot ett danskt lag, som vi vann med 4-2!
 
På lördagen var vi på nöjesparken Fårup Sommerland, som var jätte rolig!
När vi skulle köpa glass fanns det några hyllor med godis på väggen och min kompis hittade det bästa godiset av alla.. One Direction klubbor!!! och i paketet fick man också med klistermärken och bilder.
(Jag är lite barnslig hehe..)
 
 
 
 
 
På lördagskvällen årdnade vårt spelarråd (som jag är med i) en tävling/ lek med olika stationer.
Det var kul även om vi inte han klart...
 
Som sagt så har det varit en jättebra helg och lägret var verkligen lyckat! :D
 
 
 
 
//Kajsa♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback