Grattis Emilia!!

Ja må hon leva.
Ja må hon leva.
Ja må hon leva ut i hundrade år.
Javisst ska hon leva.
Javisst ska hon leva.
Javisst ska jon leva ut i hundrade år!!!
 
Idag blir min underbara bästis tonåring! STORT GRATTIS!!!
 
Emilia du betyder sjukt mycket för mig. Om jag är ledsen eller arg så får du mig alltid på gott humör, du ställer alltid upp för mig oavsätt vad.
 
Jag kommer ihåg när vi gick i nollan att vi bråkade för att jag var kompis med en person som du bråkade mycket med.
(Vi var sååå mogna, haha!)
 
Sedan i ettan blev vi lite mer kompisar, och nu, nu är vi oskiljaktiga! 
Det är så underbart att vi kan vara så bra kompisar fastän vi nästan inte har något gemensamt.
Utom One Direction då...
 
Det jag ville säga med det här inlägget var att du är den underbaraste personen jag känner, och att jag alltid kommer ställa upp för dig. Även i sjuan när vi inte kommer hamna i samma klass.
 
Ha nu den BÄSTA dag man kan ha för det är du verkligen värd!
 
ÄLSKAR DIG BÄSTIS!! MIN LILLA PUDDING! ♥♥♥
 
 
 
Emmy, det här inlägget är till dig..
Njut av dig dag!
 
KRAMAR FRÅN MIG!! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback