The Helg (?!)

Hej, Hej♥
Det ver ett tag sen jag skrev, men jag har inte haft så mycket att skriva om på sistonde + att jag har varit borta nästan hela helgen. (Vilket jag kommer att skriva om nu.)
 
Torsdag: Först uppvaktade vi pappa som fyllde år. (Hann aldrig skriva om det.) Sen spelade vi fotbollsmatch som vi  vann med 4 - 1. Efter matchen gick jag, Filippa, Theo och våra kompisar på badmintonavslutning. Vi spelade speedminton, kastade någon boll och år grillmat. (Det var jättegott!) Klockan fyra fick vi gäster och vi åt grillmat (igen) och så åt vi tårta. Nom Nom!!
 
Fredag: Vid lunchtid åkte vi ner till Båstad och hällsade på våra kompisar i deras sommarhus. Det var jättemysigt. Vi badade i deras pool, gick och köpte glass och år god grillmat. På kvällen såg vi på filmen What´s eating Gilbert Grape. Det är en av dom bästa filmerna jag har sett och Leonardo DiCaprio spelar sin roll som Arnie rikdigt bra.
 
Lördag: Vi badade lite mer i poolen och åt en riktigt god lunch. Sen vid två åkte vi hem och packade om för jag och Filippa skulle på sovaöverkalas hos Emilia. Kalaset var jätte kul. Vi gick poängpromenad, åt pizza och kollade på film. (Mean Girls, riktigt bra.)
 
Söndag: Pappa hämtade oss vid elva halv tolv för att vi skulle spela fotbollsmatch mot KBK. Vi vannn matchen med 5 - 0. Efter att vi duchat gick vi ut en stund och jag tog fram min kamera och fotograferade. (Lägger kanske upp bilderna i veckan om jag hiner.) Nu sitter jag bara och slappar och ska strax äta grillmat. (Haha har ätit det nästan varje dag!)
 
 
 
 
 
//Kajsa♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback