Summer!!!

Igår så hade vi skolavslutning!
Jag slutade sexan och ska byta skola till hösten. Vi har inte högstadium på våran skola.

Kommer att sakna alla i klassen. Vi har gått tillsammans i 7 år och en del gick jag på dagis med också.
+ att vi hade världens bästa lärare.

Efter skolavslutningen skulle vi köpa tårta men den tårtan vi skulle köpa var slut så vi fick beställa den till idag.

Sen gick vi hem till Johanna och hade filmmaraton till klockan två på natten.
Vi såg på filmerna: The reef, Remember me, 127 hours, Water for elephants.

Klockan tio nästa dag gick vi och hämtade tårtan som vi hade beställt och köpte pucko.

När vi kom hem så gjorde vi våran första omelett nånsin!!

Efter frukosten satte vi på filmen Inception (med Leonardo DiCaprio <3)
och åt tårtan som hade blivit liiite för varm och förstörd.. Men den gick iallafall att äta och den var mumsig.

Sen lämnade jag och Filippa våra saker och vi gick ut på en promenad i Slingan.

Nu sitter vi på mitt rum och gör ingenting. Men det är ju sommarlov och då ska man ju inte göra särskilt mycket ;)

See Ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback