Partille Cup och NELLIE BERNTSSON!!

Hela veckan har jag spelat Partille Cup.
Det har gått jättebra och vi har vunnit alla våra matcher i gruppspelet. Även om vi hade en ganska lätt grupp..

Iallafall så har det här varit en av de bästa dagarna i hela mitt liv!
Det är nämligen så att jag träffade min stora förebild NELLIE BERNTSSON på Heden!

Det var min kompis Philippa som såg henne. TACK!!♥♥♥

Jag visste att hon skulle vara där så jag satt uppe kvällen innan och målade av en bild på henne, samt skrev ett litet brev på baksidan om varför jag gillar henne.

När jag gick fram för att prata med henne och när jag gav henne bilden skakade jag så mycket att jag knappt kunde få upp pärmen som den låg i!

Jag tog några bilder med henne, gav henne teckningen, (hon blev glad och sa att jag var duktig!♥), sen hälsade jag också från min kompis (Emilia).
Det bästa av allt var ändå att jag fick en ♥KRAM♥ av henne!!

Var så lycklig när jag gick där ifrån och flinade stort!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft. Kramis! ♥
 
 
Bild 1: Teckningen.
Bild 2: Bilden jag ritade av.
Bild 3: Jag och Nellie.
Bild 4: Nellie! Philippa tog bilden.

 
 
 
 
//Kajsa♥
 
 
 
 
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback