Glâd Majdsamar!

Hejsan Svejsan! Idag är det Majdsamar!
 
Majdsamar är en högtid som jag hittade på för någon dag sedan.
 
Meningen med Majdsamar är att man får fira vad man vill. Man kan tex. fira att man har råd till en ny cykel, att man ska resa någon stans eller att det är fint väder ute.
 
Majdsamar infaller alltid den 7 Juli varje år.
 
Min familj har i alla fall firat Majdsamar med vinbärsmuffins ute i solen.
Jag tror att jag i år firar Majdsamar för att det är varmt och soligt och för att jag har fått/ köpt ett par nya hörlurar. De gamla paret har gått sönder..
 
Så nu får alla som läser det här skriva in Majdsamar i sin kalender under datumet 7 Juni! och sedan gå ut i solen och fira vad man nu känner för att fira.
 
VIKTIGT! När man skriver Glâd Majdsamar MÅSTE a:et i Glâd ha ett upp och netvänt v över sig! â
 
 
 
Bilderna är tagna vid lite olika tillfällen.
 

Glâd Majdsamar allihopa! //Kajsa♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback